Narrativa: L'últim amor de Baba Dúnia, d'Alina Bronsky

dijous, 31 d’octubre | 18:00 h
Durada: 1 hora

"La gent mor; aquest és un fet inevitable. Però hi ha alguna cosa meravellosa en poder triar el lloc on vols que això passi."

"L'últim amor de Baba Dúnia" és una novel·la que explora la vida en un petit poble proper a Txernòbil, on Baba Dúnia, una dona ja gran, decideix tornar malgrat els perills que hi queden. En aquest lloc gairebé desèrtic, s'hi reuneixen altres personatges igualment excèntrics que, com ella, busquen una mena de pau en la solitud i en la proximitat a la terra que els va veure néixer.

Si voleu participar al club de lectura de narrativa, a la biblioteca hi trobareu un exemplar per a llegir l'obra i comentar-la el dia del club.

oct

Diàlegs per a la igualtat: Pa de llimona amb llavors de rosella, de Cristina Campos.
Amb la presència virtual de l'autora. Condueix: Amàlia Valderrama. Coordina: Montserrat Colomé.
dc. 23.10.24 | 18:00 h
Llegir el Teatre: Ànima
Montse Parra i Susana Ruiz
dl. 28.10.24 | 18:00 h
Tertúlia literària: Autoficció o biografia novel•lada
Coordina: Joan Soler
dt. 19.11.24 | 16:30 h
Diàlegs per a la igualtat: A casa teníem un himne, de Maria Climent. Amb presència de l'autora.
Marina Sabaté. Coordina: Montserrat Colomé.
dc. 20.11.24 | 18:00 h
Llegir el Teatre: Vosaltres, les bruixes