Llegir el Teatre: Vosaltres, les bruixes

dilluns, 25 de novembre | 18:00 h
Durada: 1h

Sala Polivalent

Què va passar realment durant la cacera de bruixes a Catalunya?

"Jan Vilanova indaga sobre tot allò que va envoltar les bruixes, sobre els atacs contra la dona que la societat amagava darrere de les acusacions per bruixeria, sobre la por al que és diferent en una societat autoritària i patriarcal. Vosaltres les bruixes és el resultat final d’aquest procés d’investigació, una obra de teatre documental basat en documents històrics i judicials reals que s’articula entorn de diversos processos contra bruixes i bruixots que van tenir lloc al llarg dels segles XV i XVI a Catalunya.Alícia Gorina porta a escena aquest text coincidint amb el sisè centenari del primer document sobre bruixeria a Europa, originari de les Valls d’Àneu."

Llibres disponibles a la biblioteca

Dilluns

Diàlegs per a la igualtat: Pa de llimona amb llavors de rosella, de Cristina Campos.
Amb la presència virtual de l'autora. Condueix: Amàlia Valderrama. Coordina: Montserrat Colomé.
dc. 23.10.24 | 18:00 h
Llegir el Teatre: Ànima
Montse Parra i Susana Ruiz
dl. 28.10.24 | 18:00 h
Narrativa: L'últim amor de Baba Dúnia, d'Alina Bronsky
dj. 31.10.24 | 18:00 h
Tertúlia literària: Autoficció o biografia novel•lada
Coordina: Joan Soler
dt. 19.11.24 | 16:30 h
Diàlegs per a la igualtat: A casa teníem un himne, de Maria Climent. Amb presència de l'autora.
Marina Sabaté. Coordina: Montserrat Colomé.
dc. 20.11.24 | 18:00 h
Narrativa: L'ordre del dia, d'Eric Vuillard